mandag den 12. september 2016

Bryllupsinvitationer

Uha hvor har jeg forsømt min blog, men det er ikke ensbetydende med at jeg ikke har lavet noget ;)
Min søn og svigerdatter blev gift i lørdags og derfor har jeg brugt rigtig meget tid på det lille projekt.

Jeg blev enig med mig selv om at jeg ville vente til  efter brylluppet, med at vise de ting jeg har lavet. Og så må vi vel hellere starte med "save the day card" og selve invitationerne. Jeg har lavet 26 stk af hver,

Jeg har brugt papir fra Riddersholm, dies fra Cherry Lynn, MFT og Kaboks. samt diverse blomster og bling.



Save the day card










Kuvert til save the day card



Kuvert bagpå





Invitation



















Bagside af invitation












Tilhørende kuvert




Kuvert bagpå




 Hvis i nåede hertil, må i have en dejlig dag



 Mange Hilsner Karina (Fru A)

1 kommentar:

  1. Så skal der endelig blogges med alle dine bryllups lækkerier og selv om jeg har fulgt med igennem hele din bryllups proces så glæder jeg mig til et dejligt gensyn med det hele ;O))

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede og eventuelt "smed" en kommentar, dem sætter jeg stor pris på og læser dem med glæde :)