onsdag den 21. januar 2015

Sølvbryllups kort nr. 2

Som jeg skrev i mit forrige indlæg lavede jeg to kort til min venindes sølvbryllup. Dette kort skulle indeholde et gavekort. Jeg har HER set en genial måde at løse dette på. Nede i billederne kan i se hvordan jeg fik placeret kortholderen i kortet.
Det skal nævnes, at jeg også har lavet "gavekort holderen" med kuvert, men jeg brugte dem bare til penge som skulle gives til jul og den er genial...


Jeg har brugt papir fra Scrap Fab. Dies fra Cherry Lynn og Memorybox. Samt pynt. Derudover er alt "penslet" med BoBonny silver glitter paste, hvilket giver et let drys af sølvglitter når det tørrer.








Håber man her kan fornemme glitter paste












Og så den lille kort holder, jeg synes den er genial








Og her i lukket udgave











Og nu skal jeg huske det: Tusind tak for alle jeres søde kommentarer, dem læser jeg med glæde. De varmer og er med til fortsat at være kreativ


Mange Hilsner Karina (Fru A)

9 kommentarer:

  1. Uhh, et spændende kort Karina, rigtig flot...

    SvarSlet
  2. Rigtig flot kort med lækre detaljer.

    SvarSlet
  3. Super lækkert kort, virkelig gennemført med masse af lækre detaljer :)

    SvarSlet
  4. Utrolig smukt og lækkert kort her igen Karina.

    SvarSlet
  5. Nå, så fik du gang i det papir, mit ligger stadig ubrugt men måske jeg snart skulle.....
    Super smukt og lækkert kort med smukke detaljer ;O)))

    SvarSlet
  6. Flot kort med mange fine detaljer

    SvarSlet
  7. Det er et flot kort med superfine detaljer.

    SvarSlet
  8. Det er et rigtig sødt kort. Og ideen fra Nedergaard til kuverten indeni er jo genial. den har jeg overset.....
    Sidder lige med konfirmationskortene, og nupper ideen til pengekortene. Tak.

    God dag til dig.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede og eventuelt "smed" en kommentar, dem sætter jeg stor pris på og læser dem med glæde :)