mandag den 1. december 2014

Bidrag til Card and Scrap

Jeg blev for noget tid siden spurgt om jeg ville være en del af design teamet hos Card and Scrap, hvilket jeg takkede ja til. Det booster da lige ens selvtillid :)

Her er mit første bidrag som designer hos Card and Scrap. Udfordringen lød således "jul eller nytår med egne materialer"

Jeg har lavet dette center step card, hvor jeg har brugt papir fra Riddersholm, dies fra joy og memory box, forskelligt pynt samt en masse embossing enamel






































Ønsker alle en vidunderlig og hyggelig december

Mange Hilsner Karina (Fru A)

14 kommentarer:

  1. Hold da op for et lækkert kort.
    Jeg mangler ord.....og det sker ikke så tit. 😃 men det er bare super.

    SvarSlet
  2. Det er et superflot kort Karina!! Fuld af lækre detaljer.
    God 1. december.

    SvarSlet
  3. super super lækkert kort :0)

    SvarSlet
  4. Skønt kort! - Og Tillykke med DT-tjansen. Card and Scrap er et godt sted at være :)

    SvarSlet
  5. Top lækkert kort, Karina!
    Du lægger hårdt ud som DT hos os ... velkommen ombord :)

    SvarSlet
  6. At dit kort er lækkert, er der mange der har fortalt dig til nu, så jeg må finde på et andet udtryk: hvad med enestående smukt, jeg er ret vild med det. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Halløj, blogger du allerede igen!!!!!!
    Super lækkert og meget smukt kort ;O)))

    SvarSlet
  8. Et mega flot kort, du har lavet her KArina, super flot i lækre papirer.

    SvarSlet
  9. lækkert kort du har lavet, det erl ige til at få mundvandet til at løbe :) ..

    SvarSlet
  10. Lækket med lækkert på. Super flot kort. Glædelig 2. advent

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede og eventuelt "smed" en kommentar, dem sætter jeg stor pris på og læser dem med glæde :)