lørdag den 18. januar 2014

En kurv

Jeg gjorde noget i går på min fridag, som jeg normalt ikke plejer at gøre, jeg lod støv være støv m.m. Derimod brugte jeg min dag og aften på at scrappe, pludre i telefon med min veninde, spise på M.D besøge mit barnebarn og så scrappede jeg igen til langt over midnat. Det kom der denne her kurv ud af, som jeg har set HER og  HER

Tutorial til kurven fandt jeg HER












Jeg er vild med den blå farve, men glemmer ofte, hvor svært jeg synes, det er at finde pynt, der passer. Så jeg har selv lavet blomsterne (sent i går aftes)

Rigtig god lørdag til jer alle. 


Mange Hilsner Karina (Fru A)

9 kommentarer:

  1. Det lyder som en god måde at bruge en fridag på! Super flot lavet.
    God weekend.

    SvarSlet
  2. Det lyder som en perfekt fridag - og sikke en flot kurv, der er kommet ud af det. Superflot blomst....

    SvarSlet
  3. Det lyder godt nok til, at du havde den perfekte fridag, og hvor er din kurv blevet flot. Jeg er også bare helt vild med den blå farve, og synes da bestemt IKKE den er svær at finde pynt til?? Tværtimod vil jeg næsten sige. Men det er nu bare helt perfekt med de super flotte blomster, du har lavet til den her, de er virkelig smukke. Godt arbejde.

    SvarSlet
  4. Sikke en smuk æske.
    Dejligt med sådan en dag.

    SvarSlet
  5. Jeg tror at det er rigtig sundt at bruge en dag indimellem med noget man holder af. Rigtig smuk kurv du fik lavet

    SvarSlet
  6. Lyder hyggeligt og hvor er den super smuk

    God håndbold aften :-)

    SvarSlet
  7. Super super smuk kurv :-) jeg må da vist prøve også at lave en :-)
    Knus maria

    SvarSlet
  8. Sådan en fridag vil jeg også snart have!!!!
    Nå, så måtte du også prøve den skønne kurv, og hvor er den blevet smuk og lækker ;O)))

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede og eventuelt "smed" en kommentar, dem sætter jeg stor pris på og læser dem med glæde :)