fredag den 12. juli 2013

Et fødselsdagskort

Min svigermor har snart fødselsdag og jeg har derfor lavet dette kort til hende. Jeg lovede mig selv da jeg startede mit lille blog-projekt op, at jeg fremover selv ville lave kort til fødselsdage og hvor der ellers skal bruges kort. Og ind til videre går det efter planen.

Til dette kort har jeg brugt pion papir, forskellige dies og punch, samt forskelligt pynt.






 Man afslører jo ikke en dames alder, men det fremgår vist her.

Kortet indeni

Jeg har besluttet at jeg vil bruge computeren til at skrive i mine kort
(hvorfor mon) så derfor får i altså også teksten.

Kortet bagpå (har endnu ikke fået bloggen på)



Håber i alle må få en vidunderlig solskinsdag og god weekend.


Mange Hilsner Karina (Fru A)

12 kommentarer:

  1. God morgen !
    Det er et fint kort du der har fået lavet til din sviger mor,det bliver hun glad for.

    Jeg tager til Nyhavn og læser i min bog i dag og høre lidt Jazz

    Ha en god dag
    Lilla

    SvarSlet
  2. Flot kort, i lækre farver :)
    God dag

    SvarSlet
  3. Rigtig flot kort, det bli´r hun helt sikkert glad for. Og jeg tror ikke, det er den store synd at afsløre hendes alder, når den har nået det niveau mon dog? ha ha ha. Rigttig flot arbejdeog smukke farver, du har valgt.

    SvarSlet
  4. Hvor er det et fint og feminint kort til din svigermor...og jo jeg tror godt man må afsløre alderen når den er i den ende af skalaen ;)
    Ha' en dejlig weekend :)

    SvarSlet
  5. Super lækkert kort i nogle skønne farver, det bliver hun da bestemt glad for :-)

    SvarSlet
  6. Super lækkert kort, Karina, fede blomster og så lækkert gennemført både uden på og inden i ;O)

    SvarSlet
  7. super flot kort med søde detaljer

    SvarSlet
  8. Flot kort i nogle skønne farver

    SvarSlet
  9. WOW what a lovely lovely card. Especially love the flowers
    Cheers
    Dr Sonia

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede og eventuelt "smed" en kommentar, dem sætter jeg stor pris på og læser dem med glæde :)